מדוע מומלץ להחזיק על המקרר מגנט של קבלן שיפוצים ואינסטלטור?

דף הבית » מאמרים וכתבות » מדוע מומלץ להחזיק על המקרר מגנט של קבלן שיפוצים ואינסטלטור?

השעות שבהן אתם מחכים לאינסטלטור יכולות להיות השעות המלחיצות ביותר שיש. התקלות שמחכות לתיקון, הנזק שנגרם לדירה, הנזק שאינכם אפילו יודעים מהו והמחיר שיש לשלם על נזקים של אינסטלציה כשהם דורשים תיקון יסודי גם בתשתיות.

אף אחד לא אוהב למצוא את עצמו נזקק לשירותיו של אינסטלטור 24 שעות, אבל טוב שיש בעל מקצוע כזה משום שגם בשעות הכי קשות שלכם הוא יכול להיות זמין לכם לתיקונים דחופים ולפתרון בעיות שלא תרצו לדחות עד הבוקר. כך, עדיף להחזיק את כל פרטיו בהישג יד כך שתוכלו למצוא אותו בקלות. זה נוח יותר אפילו מאשר להחזיק אותו ברשימת אנשי הקשר בטלפון, כי זה יותר בטוח לזכור איפה הפרטים נמצאים.

מה קורה כשאינכם בבית ויש תקלה?

כאשר אינכם בבית אלא בעבודה או בכל אירוע שהוא, ואתם צריכים להזמין אינסטלטור מרחוק אבל אין לכם את הטלפון, או שבני הזוג או הילדים לא יודעים למי להתקשר, כמה טוב שיש מגנט של אינסטלטור 24 שעות על המקרר, כך שהכל ברור וידוע מראש. בכלל, תמיד רצוי שהמקרר יאכלס רשימות חיוניות של בעלי תפקידים נחוצים ומספרי טלפון ושמות חשובים שכל בני הבית ואורחיהם צריכים להכיר. אבל אם אין לכם סבלנות להכין רשימה כזאת, הצמידו לפחות מדבקה או מגנט של אינסטלטור זמין כל שעות היממה על המקרר. כך, הילדים שלימדתם אום מה לעשות יוכלו להיות עצמאים גם כאשר אתם רחוקים מהבית ותצטרכו להיעזר בהם.

שיפוצים חיוניים תמיד

אם היה לכם קבלן שיפוצים נפלא שלא שמרתם את המספר שלו ברשימת אנשי הקשר אבל אתם רוצים לשמור על קשר רציף ואף להמליץ עליו, שמרו קשר בעזרת מגנט שלו על המקרר שלכם, כך שתוכלו לחזור אליו בכל פעם שנחוץ. שיפוצים הם לא משהו שצריך תמיד אלא אם כן זאת שעת חירום, אבל כאשר יש תיקונים שונים שחיוני לכם לבצע ואתם כבר מכירים את הנפשות הפועלות, למה לא לשמור על אותו שם אם כבר הוכיח עצמו? במיוחד כאשר חלק מבעיות הצנרת עלולות להיות גם כאלה שישליכו על מצב הדירה בכלל ויחייבו תיקונים נרחבים נוספים. שמרו את שמו ליד שם האינסטלטור וככה תוכלו להיות בטוחים שהבית שלכם לפחות יתוקן כמו שצריך.

לצורך הבית הבא שלכם, או השיפוץ היסודי

אם החלטתם שאתם מפסיקים להטליא טלאי על טלאי את הבית שלכם, אינסטלטור שבונה את התשתיות מהיסוד, יחד עם קבלן שיפוצים מעולה שכבר נעזרתם בו, ושניהם זמינים 24 שעות ביממה, הם אנשי המקצוע שרצוי לשמור על פרטיהם צמודים למקרר שלכם במגנט. לא רק משום שהם כבר מכירים אתכם ואת הבית שלכם, אלא משום שסביר להניח שפה ושם אזכרו את הצורך בשיפוצים יסודיים ואף הציעו הצעות, כך שפשוט הגיע הזמן לבצע את מה שהם יודעים לעשות.