קבלן בנייה בוחרים בעזרת אתר הקבלנים – פלטפורמה ייחודית המרכזת את כלל בעלי המקצוע בענף הבנייה והשיפוצים הישראלי. כאן תוכלו לאתר בעלי מקצוע מומלצים על תחומים, וחוות דעת של לקוחות אמיתיים המדרגים את הקבלנים על פי מקצועיות, אמינות, איכות ביצוע, מחיר ומגוון פרמטרים נוספים שיעניקו לכם את הביטחון שבחרתם את הטוב ביותר שיש.

בחירה נכונה של קבלן בנייה תסייע לכם לקבל בנייה איכותית, המאפשרת מגורים בבית לאורך שנים, מבלי צורך לבצע תיקונים מהותיים לאורך שנים רבות. בכדי לסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה, ריכזנו עבורכם את השלבים החשובים בדרך לבחירה החשובה כל כך.

קבלת המלצות אמיתיות ומהימנות עבור קבלן בנייה

רשת האינטרנט מוצפת באתרים המציגים המלצות אודות קבלנים, שאמיתות האנשים העומדים מאחוריהם ומהימנותם מוטלת בספק. לכן, בבחירת קבלן בנייה יש לקחת בחשבון רק המלצות המגיעות מלקוחות אמיתיים, שהתנסו בעבודה מול בעל המקצוע ויכולים לספר לכם באופן טלפוני אודות איכות העבודה המתקבלת על ידי הקבלן.

אתר הקבלנים מאפשר לכם לצפות בפרטי הממליץ ולהתקשר עמו באמצעות האתר, כך תוכלו לוודא כי הקבלן אכן מקצועי ואמין, ולהתרשם מעבודתו מכמה ממליצים שונים, שאינם קשורים זה לזה. כאשר תתקבל ההחלטה, תוכלו אף ליצור קשר עם הקבלן לטובת קבלת פרטים נוספים והצעת מחיר.

התרשמות מפרויקטים שבוצעו על ידי קבלן בנייה אופציונלי

לאחר שריכזתם רשימת קבלני בנייה אופציונליים, צרו עמם קשר ובקשו טלפונים של לקוחותיהם בעבר, אליהם ניתן להגיע ולהתרשם מעבודתם. נסו להגיע לכמה שיותר בתים שנבנו בתקופות שונות, כך תוכלו לאמוד את רמת הגימור והביצוע של קבלן בנייה מסוים, כמו גם את איכות הבנייה לאחר מספר שנים.

המפגש האישי עם הלקוחות יאפשר לכם לקרוא בין השורות ולהבין את חוות דעתם האמיתית אודות הקבלן וצוות העובדים, לקבל סדר גודל לעלות הפרויקט, וחשוב מכך להבין את התנהלות הקבלן וצוות העובדים בעת ביצוע העבודה, כאשר תוכלו לבצע בדיקה זו גם על ידי התבוננות מהצד באתר בנייה פעיל, אליו הגעתם ללא תיאום מראש.

שלב קבלת הצעת המחיר של קבלן בנייה

קבלן בנייה מקצועי ואמין יגיע לשטח בכדי לבדוק את מצב הפיתוח והגישה אליו, ישוחח איתכם לגבי התקציב לפרויקט ומידת הגמישות שלכם לתוספות שונות במידה ויידרשו, ורק לאחר שהבין את מהות הפרויקט וקיבל אומדנים מקבלני המשנה שלו (חשמל, אינסטלציה, שלד וכן הלאה), יעניק לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת.

את הצעת המחיר עליכם לבחון בצורה קפדנית, שכן מדובר בבסיס לחוזה העבודה העתידי ביניכם. הצעת המחיר נדרשת לכלול את כלל העבודות אותן אתם מעוניינים לבצע, על פי הכמויות והדגמים אותם ביקשתם. שימו לב כי להצעת המחיר מצורפים לוחות זמנים לביצוע כל שלב בפרויקט, ובהתאם לכך לוח תשלומים מפורט.

בכדי שתוכלו לקבל החלטה נכונה עבורכם, נסו לא להתפזר וקבלו הצעות מחיר ממספר קטן של קבלנים שונים, חמישה לכל היותר.

בחירה מושכלת של קבלן בנייה

בחירת קבלן בניין מתבצעת על פי מכלול שיקולים, ביניהם המחיר, תאריך המסירה המיועד ואיכות הגמר של הקבלן.

אולם, אין תחליף למקצועיות, אמינות, אדיבות וסבלנות ללקוח. על תכונות אלו תוכלו לעמוד רק בעזרת המלצותיהם של לקוחותיו בעבר, לכן המרכיב החשוב ביותר בהחלטה שלכם הוא להסתייע במנגנון חוות הדעת של אתר הקבלנים, המאפשר לכם לקרוא, להתייעץ ולברור מתוך ההיצע הגדול את בעל המקצוע המתאים עבורכם.

אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה, ומזכירים לכם שבכל שאלה או בקשה לייעוץ בנוגע לבחירת קבלן בנייה, הניסיון המקצועי והידע הרב שלנו עומד לרשותכם – בהצלחה!