קבלני טיח וכלל האפשרויות לאיטום ובידוד הבית

דף הבית » מאמרים וכתבות » קבלני טיח וכלל האפשרויות לאיטום ובידוד הבית

קבלני טיח יעניקו לכם את כלל האפשרויות הקיימות לאיטום הבית מחדירת מים ורטיבות, ובידודו מרעש, חום וקור. טיח קיים בענף הבנייה כבר אלפי שנים, כחומר זול ופשוט להכנה המעניק בידוד ואיטום. התפתחויות טכנולוגיות שחלו בתחום זה, הובילו לפיתוח מספר רב של סוגי טיח בהתאם ללבנים המרכיבות את המבנה, אזור האקלים בו הוא מותקן והדרישות העיצוביות של בעל הבית.

ביצוע עבודות טיח על ידי קבלני טיח

ראשית נסקור את סוגי עבודות טיח המבוצעות על ידי קבלני טיח:

טיח חוץ – אוטם ומבודד את המעטפת החיצונית של המבנה, בעזרת ביצוע של שכבת הרבצה, שכבה מיישרת, ומעליה שכבת גמר הקובעת את רמת האיטום, הבידוד והעיצוב של המבנה. על שכבה זו נרחיב בהמשך.

טיח פנים – בחדרי מגורים פנימיים מבוצעות שלוש שכבות הרבצה, כאשר שכבת הגמר כוללת שלוש שכבות של צבע פנים, מכיוון שאין צורך באיטום או בידוד מיוחד מעבר לחיצוני.

טיח חדרים רטובים – קבלני טיח מבצעים את העבודה בשיטת עבודה זהה לעבודת טיח פנים.

טיח על גבי רשת רביץ – פתרון לאיטום ובידוד תקרות עשויות עץ, בעזרת רשתות מתכת המותקנות על תקרה ומחזיקות את שכבת ההרבצה.

סוגי טיח המבוצעים על ידי קבלני טיח

טיח סיד – מורכב בעיקרו מסיד המאפשר לקירות "לנשום" ובעל עמידות גבוהה יותר משל שאר סוגי הטיח, יחד עם זאת הוא חלש מעט מהטיח הצמנטי ובעל זמן התקשות ארוך.

טיח צמנטי – חזק במיוחד ומתקשה במהירות, כך שעל ידי שימוש בו ניתן לקצר את זמני העבודה, אם זאת ישנו פחת גדול בחומר המתקשה טרם מריחתו. החומר הקשה איננו מאפשר מעבר של רטיבות, ולכן במקרה של חדירת מים אל הלבנים עצמן, תצטבר רטיבות בקיר ללא אפשרות ניקוז.

טיח אקוסטי – קבלני טיח מעניקים באמצעותו בידוד אקוסטי לקיר עליו הוא מבוצע, תוכלו להשתמש בטיח זה עבור המעטפת החיצונית, קירות פנימיים בבית ואפילו כחומר הדבקה לרצפות ולתקרות כדי למנוע רעשים בין הקומות.

טיח מינרלי ווגה – עשוי מחומרים טבעיים, סוגי חול שונים, אשלג, מלחים וכן הלאה ולא מפולימר תעשייתי. מריחתו קלה יותר למבצע מכיוון שהיא ניתנת למריחה בשכבה אחת, ללא צורך בהסרת שכבות טיח קיימות, בהנחה ומדובר על מבנה קיים, ומעניק מראה עיצובי ויוקרתי.

טיח תרמי –טיח המורכב מגרגירי פוליסטירן מוקצף וצמנט, ומעניק שכבת בידוד מחום וקור קיצוניים ובכך חוסך בעלויות האנרגיה העתידיות.

בחירה נכונה של קבלני טיח

כפי שתוכלו להסיק ממאמר זה, קבלני טיח הינם בעלי השפעה מכרעת על המעטפת החיצונית והקירות הפנימיים של הבית שלכם. מעבר לעבודות האיטום והבידוד, הם אחראים על הנראות החיצונית של הבית ויישור הקירות הפנימיים, ולכן יש לבחור אך ורק באיש מקצוע מוביל לביצוע עבודות הטיח שלכם.

אתר הקבלנים מציע לכם את כלל המידע הנדרש עבור קבלני טיח ושאר בעלי מקצוע בתחומי הבניה והשיפוץ, כאשר המומחים לשיפוצים שלנו עומדים לשירותכם בכל שאלה .

כמו כן, אתר הקבלנים מציע לכם רשימת אנשי מקצוע מומלצים, המורכבת ממיטב אנשי המקצוע בתחום, כפי שדורגו על ידי לקוחות אמיתיים, הן מבחינת המקצועיות ואיכות העבודה אותה הם מעניקים, והן מבחינת המחיר אותו הם גובים והאדיבות שלהם ללקוח.

אנו מזמינים אתכם לבצע שימוש במערכת הייחודית שלנו, ולפנות ישירות אל קבלני טיח דרך אתר האינטרנט שלנו, ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות אותן תוכלו להשוות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.