ניסור בטון – באופן אחראי

דף הבית » מידע שימושי » ניסור בטון – באופן אחראי

עבודות ניסור בטון בעלות משמעות רבה ואחריות גדולה , מדובר על אחת מן העבודות המורכבות ביותר בתחום השיפוצים ולא פעם אותן עבודות אלו מלוות בלקיחת סיכונים כאלו ואחרים. בשל כך יש להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומיומנת שיש לה את הכלים הנכונים, המיומנות והמקצועית הגדולה לביצוע עבודות אלו. חוסר מקצועיות ובחירה בחברה שאינה מקצועית בתחום יכול להוביל לנזק רב במבנה המיועד לניסור ואפילו פגיעה לא מבוטלת בתשתיות. ולכן לעולם לא לבחור בגוף , או אדם חובבני ואינו מקצועי שיכול רק לגרוע ולבצע עבודה שאפילו יכולה להיות מסוכנת לסביבה .

עבודות ניסור בטון הולכות וגדלות ויש להן ביקוש רב , בעקבות הבנייה הרחבה המתבצעת ברחבי הארץ כך גם קצב הגידול בתחום ניסור בטון הולך ומתעצם.

לא רק עבודות ניסור

חברה מקצועית שיש לה את היכולות הפיזיים, וכלי העבודה המובחרים ובעלי יכולת לבצע עבודות כאלו, מספקת מגוון שירותים בתחום : מלבד העובדה שיש לה את המקצועיות בתחום, היא גם יוצרת קשר עם הלקוחות ומלווה אותם צעד אחר צעד בביצוע כל פעולה שלה. דוגמא לחברה המספקת שירותי ניסור וקידוח, היא חברת ש.ע ניסור בטון , לה יש את ההכשרה המתבקשת, היא פועלת עפ"י כל הנהלים המתבקשים עפ"י חוק ומספקת שקיפות ללקוחותיה לאורך כל הדרך. מלבד שירותי נוסר היא מבצעת גם שירותי קידוח ושיפוץ במגוון רחב. יכולה לתמרן ולערוך עבודות שונות גם בתנאים לא פשוטים, לכן יש לה את כל הלגיטימציה לפעול כמו שצריך ובצורה אחראית ברמה הגבוהה ביותר.

למה לנסר ולא לשבור?

קיר הבטון הוא חזק מאד ולא ניתן לשבור אותו בקלות, אבל מדוע יש לנסר את קיר הבטון ולא לשבור אותו? מה הסיבה האמיתית לכך? ובכן כאשר מבצעים עבודת שבירה בקיר בטון עלולה להרעיד ולהפיק זעזועים לקיר וליצור בקיר הבטון סדקים ויכולים בעתיד אפילו לנתק את קיר הבטון ולגרום נזק רב. לכן כאשר מדובר על עבודות שיפוץ בקיר הבטון יש לבצע אותם רק ע"י ניסור ורק ע"י מסור מיוחד המאפשר עבודות ניסור מדויקת מבלי לצאת מהתחומים. סיבה נוספת שמבצעים עבודת ניסור ולא שבירה זה בגלל ששבירת קיר בטון יכולה לקחת מספר ימים , לעומת ניסור בטון שמדובר במספר שעות , חוץ מזה גם שבירת הקיר אינה מדויקת כלל ואילו ניסור קיר בטון בעזרת מסור יהלום תבצע עבודה מדויקת ובטוחה יותר. זה לא הסוף- ביצוע שבירת קיר בטון יכול להיות יקר יותר מאשר ניסור בטון ,  לכן היתרונות כבר ברורים ובחירה נכונה היא ניסור הקיר.

שחר צדיק ניסור בטון- עובדים בשיטה אחרת

מי שעוסקת בתחום השיפוצים וודאי מכיר את פטישי החציבה הכבדים והמאסיביים שהיו בעבר , ועובדים רבים היו נאלצים להרים ולבצע את עבודות החציבה בצורה לא בטיחותית ואפילו מזיקה. אבל העידן הזה תם וכיום ניתן למצוא כלי עבודה מתקדמים שמסייעים להגיע לרמת ביצוע בצורה דייקנית וללא לאות מיותרת. אחת מהחברות המובילות בתחום זה היא ש.ע ניסור בטון, עם השנים התקדמה ופיתחה לעצמה שיטות עבודה ייחודיות המספקות את התוצאות באופן מיידי. מלבד איכות העבודה , חברת ש.ע דואגת לסביבה נקייה ולאחר ביצוע עבודות ניסור הבטון מפנה את הפסולת ומותירה את השטח נקי. אז גם בכם בוערת התשוקה לבצע שיפוץ בבית, להתייעץ עם צוות מקצועי ומיומן ולהיעזר בשירותיו, מצאתם את החברה הנכונה. למידע ופרטים נוספים, ניתן למצוא כאן.