מדריך מפורט וקצר לבחירת קבלן גמר

דף הבית » מידע שימושי » מדריך מפורט וקצר לבחירת קבלן גמר

קבלן גמר הינו איש המקצוע האחראי על הגימורים החיצוניים והפנימיים, בענף הבניין והשיפוצים.
לכן למקצועיות ולאיכות העבודה אותה הוא מבצע יש את החשיבות הגבוהה ביותר בקביעת המראה העתידי של הבית החדש שלכם.

בחירה בקבלן מתוך מאות קבלני גמר יכולה להיות מסובכת ומתישה, ולכן בבואכם לבחור איש מקצוע, ניתן להיעזר במגוון הכלים אותם מעמיד לרשותכם אתר הקבלנים – מדריך קבלנים אובייקטיבי, המדרג את בעלי המקצוע בתחום בהתאם לחוות דעת של לקוחות אמיתיים.

היכנסו לאינדקס קבלן גמר, התרשמו מבעלי המקצוע ותוכלו ליצור איתם קשר ישירות מאתר הקבלנים. וזכרו שבכל מקרה של שאלה או בקשה לייעוץ מקצועי, אנחנו כאן עבורכם.

קבלן גמר – הגורם המשמעותי ביותר בבניית בית

קבלן גמר מחזיק באחד התפקידים המשמעותיים ביותר בתהליך הבנייה והשיפוץ, שכן לאחר שרטוט התוכניות, אישורם והקמת מעטפת, על קבלן הגמר לדאוג להתקנת כלל תשתיות הפנים בהתאם לתוכניות, בצורה האיכותית ביותר ולשביעות רצון הלקוח.

זהו איש המקצוע האחראי על ביצוע עבודות טיח, שליכט, צבע, ריצוף והתקנת חיפויים. הכנת צנרת וניקוז למזגן וביצוע עבודות קצה של תשתיות החשמל והמים. כמו גם, התקנת דלתות, משקופים, דלתות וכלים סניטריים ובעצם כל מה שנדרש בכדי לגמור את הבית מבפנים.

איך בוחרים קבלן גמר מתאים?

לאחר שהבנו את חשיבותו של קבלן גמר לתוצאה הסופית של ההרחבה או בניית הבית החדש שלנו, עלינו לאתר מספר מועמדים פוטנציאליים מהם נבחר את בעל המקצוע שיבצע עבורנו את העבודה. באמצעות אתר הקבלנים תוכלו לאתר מספר נכבד של קבלנים מומלצים, ובאמצעות האתר ליצור עמם קשר בבקשה לקבלת דוגמאות לעבודות אותן ביצע הקבלן בעבר.

עליכם להתנתק מכל תפיסה עיצובית, שכן המטרה בבחינת תיק העבודות של קבלן גמר היא לבחון את מקצועיותו בתחום, ולא את הטעם העיצובי של הלקוחות שלו.

נסו לקבל מקבלן הגמר פרטים של לקוחותיו בעבר ובררו האם יהיו מוכנים לפתוח את ביתם בכדי שתוכלו להתרשם, נצלו את ההזדמנות בכדי לדלות פרטים נוספים בנוגע לאדיבות, הרצון של הקבלן לשתף את הלקוח בתהליך העבודה, והעמידה שלו בלוח הזמנים.

מומלץ מאד לוודא כי הקבלן רשום ומפוקח במסגרת רשם הקבלנים של משרד הבינוי, כך תוכלו להיות בטוחים שתינתן לכם אחריות על כלל עבודות הגמר על פי החוק.

קבלן גמר או קבלן מפתח?

קבלן מפתח כשמו כן הוא, בעל מקצוע המנהל ומפקח עבורכם על כלל עבודות הבנייה, החל משלבי הפיתוח הראשוניים ועד למסירת המפתח. לשכירת שירותיו של קבלן מפתח יתרונות רבים עבורכם, אך יחד עם זאת מידת הפיקוח והמעורבות שלכם נמוכה מאד ולכן ייתכן ותבקשו לשכור את שירותיהם של הקבלנים השונים ולפקח עליהם, בעצמכם, כאשר קבלן גמר הוא אחד מהם.

שימו לב שאין חשיבות האם אתם שכרתם קבלן גמר או שקבלן המפתח שכר עבורכם, זהו איש המקצוע והעובדים המועסקים תחתיו שיהיו אחראים על מראה הבית החדש שלכם לאורך שנים רבות. כך שגם אם אתם מעורבים באופן מלא בתהליך הבנייה, וגם אם רק באופן חלקי, חשוב שתכירו את המקצועיות ואיכות העבודה של קבלן הגמר, ותפקחו עליה באופן הדוק, כדי שהחלום שלכם באמת יתגשם, באמצעות הידיים שלו.