קבלן ריצוף לא יכול להיות בעל המקצוע שתבקשו לחסוך בעלויות עבורו, בזמן ריצוף הדירה או שטחי החוץ של הבית. זאת כמובן בהנחה שאתם מייחסים חשיבות לריצוף מפולס בכל רחבי הבית, איטום כנדרש ולאורך שנים של הרווח בין המרצפות למניעת חדירת מים, הסרת "ספייסרים", ניקיון הפוגות, ביצוע רובה בצורה מקצועית בסיום עבודת הריצוף, וביצועם כנדרש של שיפועים בכדי לוודא ניקוז מים אפקטיבי בחדרי האמבטיה או המרפסת.

אתר הקבלנים נוצר בכדי לסייע בין היתר, במציאת קבלן ריצוף מומלץ ובעל ניסיון מקצועי בתחום. החיפוש באתר מתבצע בצורה ידידותית למשתמש, ומרכז עבור גולשי האתר מגוון בעלי מקצוע העוסקים בריצוף ובמגוון תחומים בענף הבנייה והשיפוצים.

מעבר לרשימה הכוללת את פריטיהם של בעלי מקצוע בתחום, תוכלו להתרשם אודותיהם בעזרת חוות דעת וביקורות של לקוחות, להתקשר באמצעות האתר עם בעל המקצוע, לקבל הצעת מחיר והזמנת קבלן לביצוע.

אבל, רגע לפני שאתם צוללים אל רשימת בעלי המקצוע השונים, ומתחילים לאסוף הצעות מחיר להשוואה, ריכזנו עבורכם מספר נתונים מהותיים בדרך הפשוטה לבחירת קבלן ריצוף איכותי, אשר יבצע את הריצוף בצורה הטובה והמקצועית ביותר לשביעות רצונכם.

אני בכלל צריך קבלן ריצוף?

במילה אחת – כן, מכיוון שגם אם הצלחת בעבר לקדוח חור בקרמיקה מבלי לנפץ את האריח לחלוטין, אין זה אומר שיש ברשותך את הידע או הציוד הנדרש בכדי לבצע עבודת ריצוף בשטח כולל של עשרות מ"ר.

קבלן ריצוף מביא עמו מספר יתרונות על פני שיפוצניק חובב, כאשר היתרון הבולט הוא עין מקצועית, המסייעת בבחירת ריצוף איכותי, המחזיק מעמד לאורך שנים ומשתלב בצורה הרמונית עם עיצובו הכולל של השטח בו יונח. תוכלו גם להיעזר בהיכרותו של הקבלן עם ספקים שונים, בכדי לרכוש את הריצוף המבוקש על פי התקציב אותו הגדרתם בתחילת הפרויקט.

עבודתו של רצף טוב רק מתחילה בבחירה נכונה של מרצפות, שכן ביצוע עבודת ריצוף בשטח מסוים הינה עבודת נמלים, הדורשת עבודת ידיים איכותי, כלי עבודה מיוחדים לחיתוך זוויות, חומרי איטום מיוחדים, המון ניסיון וידע מקצועי בביצוע עבודות ריצוף איכותיות בחללי מגורים ועבודה, שטחי חוץ, מרפסות וגגות משופעים.

איך בוחרים קבלן ריצוף איכותי?

קבלן ריצוף בוחרים אך ורק בעזרת המלצות, אלו יעניקו לכם פרטים ראשוניים אודות העבודה והתנהלותו של הקבלן.

ברגע בו מצאתם קבלן מומלץ פנו אליו, וכבר בשיחת הטלפון הראשונה נסו לברר עמו כמה שיותר פרטים, בקשו ממנו מספרי טלפון של לקוחות עבר אליהם תוכלו להגיע בכדי לראות את עבודתו או שמא יסכים שתתלוו אליו לעבודה הנמצאת בשלבי ביצוע מתקדמים.

בעת הביקור לראות עבודה לא איכותית של קבלן לא מקצועי, הכוללת הפרשי גובה בין מרצפות או חריצים לא ישרים, חיפוי פינות ללא פינת מגן אלומיניום, ביצוע פאנלים בצורה בולטת מדי וללא "גרונג" (ביצוע ב-45 מעלות בפינת אריח לאריח) וכדומה, כל אלו ניתן לראות גם בעין בלתי מזוינת.

קבלן ריצוף מקצועי מעניק ערך מוסף ללקוח

בעל המקצוע המתאים נבחר על פי שיקולי מקצועיות וניסיון, יחד עם זאת מומלץ בחום לשים דגש על אמינות בביצוע העבודה בהתאם לתכולה ולמועד עליו סיכמתם ביציאה לדרך. כמו כן, יש לוודא כי מדובר בקבלן אדיב, הנכון להסביר אודות העבודה המבוצעת, גמישותו לביצוע שינויים תוך כדי עבודה, ולבסוף מתן הדרכה אודות דרכים לשמירת המראה הנקי ומלא הברק של הרצפה החדשה.

ניתן להסיק אודות תכונות האופי והאישיות של קבלן ריצוף איכותי, רק באמצעות המלצות וחוות דעת אובייקטיביות כפי שנכתבו על ידי לקוחות אמיתיים המדרגים את בעלי המקצוע באתר הקבלנים. כך תקבלו תמונת מצב כוללת שתסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה.