קבלן שיפוצים בתל אביב שונה בצורת עבודתו באופן מהותי מקבלני שיפוצים בערים אחרות. רבים המקרים בהם העבודה דורשת ריענון ויצירת תחושת מרחב של דירות קטנות וישנות, חלוקת דירות גדולות על ידי יצירת הפרדה, התקנת מטבח, חדרי שירותים ואמבטיה בכל אחת מהדירות.

מחירי השכירות היקרים, יידרשו מהקבלן לבצע את שיפוץ דירה או שיפוץ חנות בתל אביב במהירות ומקצועיות, תוך כדי מתן מענה מלא לדרישות העיצוב והפונקציונליות של הלקוח ומניעת הפסד כספי עבור השכירות במהלך תקופת השיפוץ.

אתר הקבלנים מסייע מדי חודש לאלפי גולשים המחפשים אחר קבלן שיפוצים בתל אביב, בעזרת האתר תוכלו לקבל את רשימת כלל בעלי המקצוע הפועלים באזור ולסווגם בצורה חכמה על פי תחום הפעילות והציון אשר ניתן להם על ידי הגולשים.

ייחודו של אתר הקבלנים הוא במנגנון חוות הדעת והביקורות של לקוחות אמיתים, המאפשר לכם להתרשם ממגוון נתונים, כגון: מקצועיות, אמינות, עמידה בלוח זמנים, מחיר ולהתקשר עם הקבלן באמצעות האתר.

הכנת השכנים טרם כניסה לעבודה של קבלן שיפוצים בתל אביב

עיריית תל אביב ידוע במנגנוני האכיפה והפיקוח הקפדניים שלה, הדורשים מכם לבצע מספר פעולות הכנה מקדימות שנועדו למנוע חיכוכים עתידיים עם פקחי העירייה או השכנים העלולים להתלונן על חריגות בנייה, לכלוך ועבודה בשעות שאינן מותרות.

בתים רבים בתל אביב מאוכלסים על ידי אוכלוסייה מבוגרת הרגישה לשינויים, ולכן חשוב מאד לא לבצע את העבודה מבלי ליידע על כך את השכנים מראש. לאור ניסיוננו הרב בעבודה באזור תל אביב, צוות עבודה המגיע עמוס בחומרים בבוקר בהיר אחד עלול ליצור אנטגוניזם בקרב השכנים, המוביל לריבים תכופים אודות השיפוץ ולעיתים אף הזמנה משטרה ופיקוח.

הדרך הנכונה היא לנסות ולדבר באופן אישי עם כל אחד מהשכנים טרם תחילת העבודה, הסבירו בצורה נעימה, ובגובה העיניים את העבודות שיבוצעו, הבטיחו, וקיימו שתעשו את כל הנדרש בכדי לשמור על השטחים הציבוריים. תנו להם את מספר הטלפון האישי שלכם, בכדי שיוכלו ליצור אתכם קשר בכל רגע בו מתעוררת בעיה עם השיפוץ או העובדים, בכדי שתוכלו לפתור את העניין לפני שהם ייפנו לפיקוח העירוני.

לאחר ששוחחתם עם כל השכנים, תלו שלט במקום בולט עם תאריכי השיפוץ, הוסיפו את מספר הטלפון שלכם והתנצלו על אי הנוחות הזמנית.

במידה ונתקלתם בשכנים סרבנים במיוחד, המתנגדים לשיפוץ בכל מחיר, זה הזמן להציע שוחד קטן, לעיתים צביעת הלובי יכולה להוכיח עצמה כמשתלמת להצלחת תהליך השיפוץ כולו.

שמירה על הבניין וסביבתו על ידי קבלן שיפוצים בתל אביב

בקשו מהקבלן לעטוף את המעלית בקלקר ולוחות עץ בכדי שלא תוכתם בכתמי צבע ולכלוך, וודאו כי משאות כבדים מהעומס המותר יועלו אך ורק במדרגות או בעזרת מנוף. כמו כן, עטיפת המעלית טרם השיפוץ תאותת לדיירים בבניין שהשיפוץ קרב ואתם עומדים במילתכם לשמור על מראה הבניין וחדר המדרגות.

בדקו האם ניתן להציב מכולה ושרוול פסולת בחצר הבניין או בכביש הסמוך אליו, ובקשו מהקבלן לבצע בו שימוש רק בשעות הבוקר המאוחרות, מכיוון שרעש חומרי הבניין הניתך במכולה עלול ליצור מפגע מיותר מבחינת השכנים.

שעות עבודה שלא על פי החוק על ידי קבלן שיפוצים בתל אביב

קבלן שיפוצים בתל אביב נדרש לפעול על פי חוק מטרדי רעש, כלומר להתחיל את עבודתו בשבע בבוקר ולסיימה בשבע בערב, ללא הפסקות. שימו לב שהחוק איננו מגדיר את שעות הצהריים, בין 14:00 ל-16:00 כשעות מנוחה בהן אסור להרעיש. בעבודה באזור תל אביב יש לתת חשיבות נוספת לאיכות החיים של השכנים, כך שאת העבודות המרעישות, הכוללות הריסה וקידוחים, מומלץ לבצע בשעות הבוקר, החל מהשעה 8:00. ואת העבודות השקטות יותר, כגון שפכטל, צביעה והתקנות שונות, יש לבצע בשעות הצהריים והערב המוקדמות. בכדי למנוע חיכוכים מיותרים, וודאו כי הקבלן פועל בשעות המקובלות בלבד, והכי חשוב שיהיה בהצלחה!