הגדלת שטח הבית באמצעות תוספת בניה

דף הבית » מידע שימושי » הגדלת שטח הבית באמצעות תוספת בניה

תוספת בניה היא הפתרון הנוח והפשוט ביותר עבור אלו המבקשים להגדיל את שטח הבית, מבלי צורך במעבר לבית אחר או שינוי של סביבת המגורים הנוכחית. כמו כן, תוספת חדר או יחידת דיור, מאפשרת הענקת מקור מגורים נפרד לאחד מבני המשפחה או כמקור הכנסה חודשי נוסף, ובאופן קבוע.

העלייה המדאיגה של מחירי הדיור הובילה לגידול במספר תוספות בניה המבוצעות על ידי בעלי בתים רבים, תופעה זו לא נעלמה מעיני עיריות ורשויות מקומיות, שהגבירו מצדן את הפיקוח ומתן צו הריסה לבניה לא חוקית. כך שביצוע עבודות לטובת תוספת בניה, מחייב אותנו להתקשר מול אנשי מקצוע מיומנים אשר מעבר להענקת עבודת בנייה איכותית ועמידה בתקני בנייה מחמירים, יוכלו לסייע בהכוונה וזירוז קבלת אישורים שונים הנדרשים לתחילת הבנייה.

פרויקט תוספת בניה

תוספת בניה הינו תהליך יחסית קצר ופשוט מבחינת העבודה בשטח. בתוך כמה שבועות תוכלו להקים יחידת דיור בחצר או לסגור יחידה מתחת לעמודי הבית, ובכך להעניק פתרון דיור לילדכם, יצירת מקור הכנסה נוסף משכירות או העלאת ערך הבית.

עבודה בסמוך למקום מגוריכם הנוכחי, בלב שכונת מגורים, חשופה לעיניהם הבוחנות של שכנים ופקחים עירוניים, ולכן יש לבצע הכנה מוקדמת המחייבת מציאת בעלי מקצוע מובילים, המסוגלים לסיים את העבודה במהירות ובצורה שקטה יחסית, שלא תעורר את זעמם של אלו ותפגע במימוש הפרויקט.

תוספת בניה – איך מתחילים?

טרם הבחירה בקבלן ביצוע, יש לדאוג לקבלת אישור ועדה מקומית עבור תוספת בניה מכל סוג, בהנחה ואינכם נכללים במסגרת רפורמת הפרגולות.

למרות שרבים חוששים מתהליך זה, הוא איננו מורכב כלל וכלל במידה וישנן בנכס זכויות בנייה בלתי מנוצלות, תוכלו לברר זאת במינהל ההנדסה של הרשות המקומית.

במקרה זה, יש להגיש תוכניות תוספת בניה מפורטות, בהתאם לתוכניות תחליט הוועדה לאשר או לדרוש תיקונים לקראת אישור, בדרך כלל תיקונים מינוריים הנוגעים להשתלבות התוספת בנוף השכונתי או גידול במספר הדיירים. זהו שלב הכרחי לשם ביצוע העבודה, ולטובת שימוש עתידי במבנה ללא חשש בקבלת צו הריסה בעקבות בניה בלתי חוקית.

ביצוע תוספת בניה באמצעות אתר הקבלנים

גולשים המעוניינים בקבלת מידע נוסף אודות קבלני ביצוע תוספת בניה, מוזמנים לבצע שימוש במדריך האובייקטיבי המופיע באתרנו.

באמצעות אתר הקבלנים תוכלו לאתר בעלי מקצוע במגוון תחומי הבניה והשיפוץ, מערכת הביקורות וחוות הדעת הייחודית שלנו, מאפשרת לכם להתרשם מהמקצועיות, האמינות ורמת המחיר של כל אחד מבעלי המקצוע האופציונליים לביצוע עבודות בניה ושיפוץ בבית פרטי, דירת מגורים, בית עסק או בניין.

תוספת בניה איננה פרויקט לביצוע עצמי, לא מדובר על בניית פרגולה או סגירת מרפסת בעזרת תריסים, לכן יש להתקשר מול קבלני ביצוע מקצועיים המיומנים בביצוע עבודות אלו בסביבת מגורים קיימת. במסגרת השירותים אותם מעניקים קבלנים אלו, תוכלו לשנות את פריסת החדרים הקיימת בבית, להוסיף שטח למעטפת החיצונית של הבית או להקים יחידת דיור נפרדת, כל זאת בהתאם לצרכים שלכם, עמידה בתקנים והכל על פי העיצוב ושביעות רצונכם.