בחירת קבלן לשיפוץ חדרי האמבטיה – כך תבחרו נכון

דף הבית » מאמרים וכתבות » בחירת קבלן לשיפוץ חדרי האמבטיה – כך תבחרו נכון

חדר האמבטיה הוא המקום בו אנו מתחילים את היום, והמקום אליו אנו מגיעים אחרי יום עבודה מייגע. חדר זה אמור להיות המפנק ביותר בבית. אם החלטת לשפץ אותו על מנת להחזיר לו את המראה המרשים שהיה לו בימים טובים יותר, ואתם מחפשים את הקבלן הנכון, חשוב לשים לב למספר דברים:

הקפידו לקרוא את ההמלצות על נותן השירות

עידן האינטרנט מקל את איתור הקבלנים בכל תחום, וכמובן – גם בתחום השיפוצים. קיימים אתרים רבים שבהם ניתן לקרוא המלצות על חברות ועל נותני שירותים שונים. שימו לב שההמלצות מתייחסות לסוג השירות שאתם מחפשים, בין אם מדובר בהחלפת הצנרת, בהחלפת הקרמיקה על רצפת האמבט או בחיפוי הקירות. דירוג טוב שנתנה כמות נכבדה של אנשים יכול לתת לכם מושג כללי מה היתרונות של נותן השירות ומהם חסרונותיו.

בדקו את מחירי חומרי הגלם בעצמכם והשוו את מחירי שעת העבודה של הקבלן

קבלנים רבים ינסו "לגזור קופון" גם כשהם מוכרים לכם את הכלים הסניטריים, את אריחי הקרמיקה או את האמבט עצמו. כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר, בדקו איזה מרכיב בה הוא העבודה ומה עלות חומרי הגלם בהם הקבלן עומד להשתמש. לעיתים עדיף לבקר באולמות תצוגה ולרכוש את הכלים הסניטריים או את האריחים בעצמכם ולשלם לקבלן רק על התקנה שלהם.

בחרו קבלן שיוכל לכוון אתכם לספקים סיטונאיים עימם הוא עובד

אם בכל זאת בחרתם לתת לקבלן לבחור את הספקים של הכלים הסניטריים ושל הרצפות, נסו לבקש לבקר באולם התצוגה של ספק זה, ועברו בקצרה על הדגמים השונים שהוא מציע – למשל, בעת קניית ברז לאמבטיה כדאי לבחון מספר דגמים על מנת לבחור את הסגנון העיצובי שאתם מעוניינים לשוות לחדר זה. קיימים ברזים עם מנגנון נסתר המשווים מראה יוקרתי, או ברזים בחדר האמבטיה בעלי מראה עתיק המשווים מראה קלאסי יותר. לעיתים קבלן שעובד עם ספקים קבועים יוכל לקבל הנחה משמעותית עבורכם.

נסו לבחור קבלן אחד שיודע לבצע את כלל העבודה

ישנם קבלנים המתמחים בחיפוי קירות, אחרים בעיקר בתיקוני צנרת וישנם קבלנים היכולים לבצע את כל עבודת השיפוץ בעצמם. על מנת לחסוך בעלויות, עדיף לכם לעבוד עם אדם אחד המתמחה בכל התחומים, ויכול לתת לכם הערכת זמנים ומחיר לכלל הפרוייקט. אם בכל זאת החלטתם לעבוד עם מספר נותני שירות, הגדירו במדויק מה התחום עליו אחראי כל אחד ומה סדר העבודה הנכון בתהליך השיפוץ. אם הקבלן מעסיק מספר בעלי מקצוע העובדים תחתיו, נסו לברר מעט על הרקע שלהם ועל ניסיונם, ולראות תמונות של פרוייקטים דומים שביצעו בעבר.

לסיכום, שיפוץ חדר האמבטיה יכול להיות תהליך פשוט יותר אם תבחרו בקבלן הנכון. השקיעו מעט מאמץ בסינון מועמדים בהתחלה על מנת שתקבלו את התוצאה לה ייחלתם בסוף.